25 augusti 2009

Mitt nya hem

Min folkpartiblogg har varit välbesökt sedan jag började skriva förra året. Enligt vår webansvarige har Jan Björklund föga överraskande haft flest besökare av alla folkpartister som har personliga sidor under Folkpartiet men den senaste tiden har min blogg kommit på en hedrande andraplats. Verkligen glädjande! Jag har trots det blivit uppmanad av ett par folkpartister att byta till Blogger för att det är lättare för andra att länka till en sådan blogg och för att det ger fler besök. Jag kan också konstatera att det är betydligt lättare både att skriva in mina bloggar där och att lägga in egna bilder och dessutom går arkivläggningen automatiskt. Nu har jag också kopplat på ett statistikprogram (Statcounter) så att jag ska kunna se om bloggbytet gör någon skillnad. Lägg gärna in er som följare på min blogg, jag tycker att det vore väldigt roligt att se vilka av er som regelbundet besöker mig!