16 september 2009

En hemlig dröm

Idag har jag tränat inför min nästa utmaning. Inte helt lätt faktiskt för den kräver lite extra mod. Under cirka 1,5 timme har jag fått stöd och råd från ett riktigt proffs. Jag fick lära mig mer om var jag ska börja, hur jag ska tänka och hur man vid behov undviker ögonkontakt. Jag fick lära mig var orden egentligen ska vara och vi tränade på tempo och "sug". Som ni säkert förstått, om ni läst mina tidigare bloggar, så gör jag alltid mitt allra bästa och så även i det här fallet. Jag är ingen lysande stjärna men jag försöker förvalta och utveckla mina kunskaper på bästa möjliga sätt. Dessutom gillar jag att följa min intuition och att sikta mot stjärnorna. Målbilden är klar men även resan är en utmaning utöver mina vanliga. När jag tänker på utmaningen känner jag adrenalinet rusa till och fjärilarna fladdra i magen. Så läskigt men så spännande och en av mina hemliga drömmar. Snart är det dags!