21 september 2009

MIN NYA TATUERING

Efter ett par skisser från Corall var det idag äntligen dags att bygga ut min gamla tatuering. Min allra första gjorde jag 1993. Redan då hade jag längtat länge efter att tatuera mig... Den första tatueringen blev inte särskilt stor men symbolvärdet för mig var desto större. Så byggdes den ut av Corall för några år sedan när jag kände att jag blivit modigare. Nu kände jag att det äntligen var dags att komma ut ordentligt! Med årens rätt känner jag att jag börjar ta ut svängarna i mitt liv. Min inre kärna har blivit allt starkare och tydligare. Utåt sett räds jag inte att sticka ut eller att ta plats. Mitt liv börjar få en synlig form och mening. Min man och mina barn är mycket viktiga för mig. Allt detta och mer avspeglar sig i min underbara tatuering! Om ni har tur får ni se den någon gång framöver :) Corall räknar med att jag kommer tillbaka framöver och så blir det säkert - jag har mycket kvar att göra i mitt liv!


http://bloggkartan.se/registrera/10849/joenkoeping