4 september 2009

Nya utmaningar

Hösten är full av nya personliga utmaningar och de flesta är hemliga. En håller jag som bäst på att ladda inför och igår kväll fick jag tag i en lämplig coach för att förbereda mig extra väl. Adrenalinet stiger snabbt i kroppen när jag tänker på denna utmaning som ligger helt i linje med en av mina drömmar! En annan utmaning tillkom häromdagen och sprider en skön lyckokänsla av att bli uppskattad och sedd för min personlighet och mina ambitioner. Även den håller jag hemlig ett tag till men folkpartister i Stockholm lär väl få kännedom om den inom kort. En tredje utmaning, som däremot inte är hemlig, är Vätternrundan 2010. Igår anmälde min man oss båda igen! Varje gång vi kör förbi någon av delsträckorna med bil minns jag med glädje årets runda. Nästa år kommer det säkert bli ännu roligare! Ytterligare en utmaning är under uppsegling men den kanske ni aldrig får kännedom om. Min allra största utmaning ska jag pyssla lite med i helgen, där börjar förberedelserna på riktigt stort allvar i mitten av september. Som ni märker älskar jag utmaningar och den här hösten är de fler än vanligt. Det lär bli en OTROLIGT spännande höst!