10 september 2009

Så vinner vi valet!

Då kan jag avslöja en av alla mina hemligheter! Jag kommer att leda ett seminarium på Stockholmskonferensen lördagen den 17 oktober tillsammans med Birgitta Ohlsson. Konferensen vänder sig till aktiva folkpartister i Stockholms stad och län. Meningen är att vi ska försöka förmedla våra erfarenheter när det gäller att med tydliga mål och ett strategiskt tänkande bygga ett starkt personligt varumärke inom politiken. Det ska bli så roligt och jag ser verkligen fram emot den här konferensen!! Jag har många idéer om upplägget på vårt seminarium och många exempel att förmedla! Jag har redan en bild av hur seminariet ska inledas - jag kan tydligt se det framför mig - ska bara kolla att Birgitta och jag är överens :) Räknar dessutom med att själv få en rejäl kick av konferensen inför min egen stundande valkampanj!