14 oktober 2009

MIN BLOGGHJÄLTE

Oj, vad mycket jag har saknat min blogg! För en tid sedan tog jag bort kommentarsfunktionen på min blogg, eftersom ingen kommenterade och det såg så tråkigt ut med alla nollor. Typiskt nog hann jag inte mer än ta bort den förrän flera hörde av sig och ville kommentera. Men att lägga tillbaka funktionen visade sig inte alls vara särskilt enkelt. Min blogghjälte, @Sebastian Söderström, kom till min undsättning ännu en gång! Han ordnade en ny blogg, en kopia av den gamla, med kommentarsfunktionen kvar och sedan skulle bloggarna bara byta plats. Det var däremot inte heller särskilt enkelt utan det tog flera dagar innan internet s a s hittade den nya bloggen. Jag har säkert inte beskrivit det hela helt korrekt men ni förstår nog själva poängen. Huvudpoängen är emellertid den att jag är OERHÖRT tacksam för all hjälp jag får av Sebastian och jag hoppas verkligen att ni kommer att KOMMENTERA mina blogginlägg flitigt så att det verkligen var värt besväret.