16 november 2009

I VÄNTANS TIDER

Vilken dag som helst kommer de, mina hett efterlängtade och helt egna flygblad!!! 12 000 st är beställda och ska delas ut fr o m december och fram till valet nästa år. Det ska bli riktigt roligt!

Eftersom Sebastian Söderström lyckades så bra med lay-outen på min blogg så kommer den användas även  på flygbladen. Däremot kommer texten variera och jag har bestämt mig för minst tre olika budskap. De första 3 000 flygbladen blir i form av en personlig inbjudan till min blogg eftersom jag tycker att den är ett bra sätt att lära känna mig på.

Tanken är att min stödgrupp ska hjälpa mig med utdelningen, om inte själva så genom att lämna vidare flygblad till andra vänner. Naturligtvis kommer jag och mina söner dela ut en hel del av flygbladen själva. Eftersom det blir så många flygblad är det viktigt att tänka på den geografiska spridningen så att det inte hamnar två flygblad i samma låda. Kanske läge för ett par extra utflykter i kommunen? Några förslag?