11 november 2009

VAD TYCKER DU OM MIN BLOGG?

Nu har jag snart bloggat i 20 månader och sedan slutet av augusti här på Blogspot. Som ni kanske märkt försöker jag skriva både om mitt politiska arbete och mitt juridiska arbete samt en hel del om mina andra uppdrag, min vardag och mina tankar. Allt för att ni ska få inblick i vem jag är, vad jag står för och vad jag vill - så att ni ska kunna avgöra om ni har förtroende för mig och om ni har samma värderingar och framtidsvision som jag.

Från att tidigare ha haft i snitt 15 dagliga besök är ni nu drygt 60 personer som läser min blogg varje dag.  För att ni ska få största möjliga behållning av era besök här och för att locka ännu fler tänkte jag passa på att fråga efter era synpunkter på bloggen. Är det något ni uppskattar särskilt mycket? Är det någon information eller något ämne ni saknar? Är bloggarna för långa eller för korta eller lagom? Vill ni ha fler fotografier? Jag är öppen för alla konstruktiva tankar och förslag! DET GÅR BRA ATT KOMMENTERA ANONYMT!!