9 december 2009

BLOGGBOOM

Antalet besökare på min blogg blir allt fler. Min målsättning när jag började med Liberanna var att åtminstone få 30 unika besök varje dag. Med jämna mellanrum har jag fått höja det målet eftersom antalet besök hela tiden ökat. Den senaste månaden har i genomsnitt 100 unika besökare hälsat på varje dag - härligt!

Antalet besök per dag varierar däremot kraftigt. Förra torsdagen var det besöksrekord - då var ni inte mindre än 220 unika besökare som läste min blogg. Å andra sidan var det dagen efter presskonferensen om mitt stora häktade mål...

Eftersom jag älskar både statistik och höga mål så sätter jag nu ribban ännu högre, 120 läsare om dagen. Ni får väldigt gärna hjälpa mig att nå mitt mål genom att tipsa vänner och bekanta om min blogg! Ni behöver ju som ni vet inte komma ihåg mer än Liberanna, eftersom jag köpt alla domännamnen .se, .com och .nu. Dessutom räcker det med att googla Liberanna för att hitta länken hit direkt.