31 januari 2010

VARMT VÄLKOMMEN!

Varmt välkommen till min blogg! Kanske är det första gången du är på besök eller så har du varit här förut. Ni är alla lika välkomna! Den senaste veckan har ni varit i snitt 139 unika besökare om dagen. Idag har det, hittills, varit 234 unika besök.

Varför bloggar jag egentligen? Jo, syftet är i första hand att visa vem jag är, vad jag gör och vad jag står för. Detta för att ni ska kunna avgöra om jag förtjänar ert politiska förtroende. Det är därför 3 000 av kommunens invånare i januari fått en inbjudan hit i sin brevlåda. Dessutom tycker jag att det är väldigt roligt att blogga! I den vänstra spalten brukar jag också ha en någorlunda aktuell videosnutt.

Genom att läsa mina dagliga bloggar får man en ganska god bild av mig. Att jag brinner för utsatta kvinnor och barn. Att jag är mån om jämställdhet. Att jag arbetar intensivt för att minska våldet i vår kommun. Genom bloggarna får ni också veta en hel del om mig som person, om min vardag och om mina utmaningar och funderingar.

Har ni några tankar eller idéer som ni vill framföra till mig är det enklaste sättet att skriva en kommentar här på bloggen eller maila till mig på anna.martensson@liberal.se. Vill ni läsa lite mer om mig kan ni gå in på hemsidan www.folkpartiet.se/annamartensson.