26 mars 2010

LIVET LER

Efter ett par veckor med alldeles för hög stressnivå både hos mig och min man börjar vi så sakteliga återhämta oss. Mannen har fått sitt utredningsuppdrag förlängt. Äldste sonen har ordnat praoplats inför sin karriär som sjökapten. Yngste sonen har kommit in på musikinriktningen på högstadiet. Föräldrarna har kommit hem från sin utlandssemester. Jag hann bädda sängen i morse. Jag har slängt julkransen på ytterdörren och mannen har planterat penséer i krukan på entrétrappan. Jag hann köpa hårvårdsprodukter på vägen hem från jobbet. Bara ett årsmöte att förbereda till morgondagen. Mailboxen på jobbet nästan tömd. Äldste sonen har ansökt om körkortstillstånd för moped. Mannen har beställt garageportsöppnare. Inga möten varken på söndag eller måndag kväll. Fått oväntat mycket beröm idag. Svinhugg har gått igen mot en person som varit elak mot mig. Nya tulpaner på köksbordet. Flygbiljetterna till Bangladesh betalade. Två värdiga vinnare i Let´s dance. Imorgon ska jag träffa Jan, Fredrik, Maud och Göran. Planerar att cykla i morgon och springa på söndag. Kort sovmorgon imorgon och lång sovmorgon på söndag. Livet ler mot mig!