5 mars 2010

PÅ BÄTTRINGSVÄGEN

Ännu en sjukdag, förhoppningsvis den sista på ett bra tag. Jobbade hemma med några akter och lite annat under förmiddagen, bakåtlutad i min fåtölj. Efter lunch sov jag ett par timmar, precis som igår eftermiddag. Kändes skönt. På eftermiddagen gick jag en ytterst liten promenad med yngste sonen, orkade bara ett par kvarter. Suck, jag som var i högform i början av veckan. Längtar nu hysteriskt efter en tur på mina längdskidor - kanske på söndag??

Kvällen har jag ägnat åt FP:s rättspolitiska program. Vill ju vara mycket väl förberedd på Johan Pehrsons och mitt seminarium på Riksmötet i Västerås nästa helg. Har också skummat igenom nästa veckas kommunstyrelsehandlingar. En hel del intressant faktiskt! Nästa vecka får vi besök från Väst-Virumaa län i Estland, det ska bli riktigt trevligt. Ska försöka fräscha upp de estniska meningar jag lärde mig när jag gjorde mitt vänortsbesök hos dem för tre år sedan.