3 mars 2010

SJÄLVKURERING

Idag känner jag mig verkligen sliten. Träning fyra dagar i rad har förstås gjort sitt till men framförallt verkar det vara någon liten förkylningsbacill som smugit sig på. Kunde inte ens njuta riktigt hos frissan. En hel dag i rätten med ett mål som framförallt gällde händelser för 3,5 år sedan piggade ju inte heller upp precis - pga dåliga minnesbilder hos alla inblandade blev det mycket hänvisningar till olika handlingar.

Ska nu lägga mig extremt tidigt, förhoppningsvis före 21.30. Har man tur kan ju sömn faktiskt stärka immunförsvaret - det har fungerat flera gånger förut. Vill om möjligt både cykla och åka skidor igen de närmaste dagarna. Dessutom har jag häktningsberedskap i helgen och så har jag lovat leda årsmötet på FUB på söndag. Hade också tänkt titta på när äldste sonen för första gången ska tävla i fäktning. Med andra ord - vitamindrink och sedan marsch i säng!