1 april 2010

ÄNTLIGEN PÅSKLOV

Vad jag har längtat! Har varit alldeles för stressad på sista tiden och haft en alldeles för hög adrenalinnivå. Nu ska jag ta det riktigt lugnt! Åt lunch med Johnny och Lars-Evert idag för att stämma av några akuta frågeställningar. Satt sedan kvar på jobbet till 17-tiden för att få undan ytterligare några barnärenden, kändes faktiskt skönt. Köpte mängder av påskgodis och en god snaps på vägen hem. Maken och barnen hade städat och påskpyntat. Så njöt vi av ägg, sill, öl och snaps. Halvslumrade framför TV-n. Börjar redan känna mig avslappnad. Ska ta hand om min kropp i helgen genom att cykla och springa och unna mig helkroppsmassage på Hudoteket. Tyvärr måste jag jobba natten mellan söndag och måndag men i gengäld får jag sovdag på tisdag. Imorgon bitti ska jag njuta av att slippa väckarklockan - jag älskar sovmorgnar!! Glad Påsk på oss alla - det är vi värda!