8 maj 2010

DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER...





















Under förmiddagen var vi många från Alliansen som firade Alliansens dag med att dela ut Allianstidningen, frukt och godis. Tycker nog att de sista opinionssiffrorna höjt valtemperaturen rejält ! Det var däremot riktigt kallt ute och eftersom jag inte har tid att bli sjuk hade jag extremt mycket kläder och vinterskor på mig. Kände mig nästan som ett dagisbarn i galonkläder men jag var varm och go´ och kunde därför le utan problem :)

Har nu ägnat ett par timmar åt att stryka tvätt. Inte lika roligt men definitivt lika nödvändigt. Ska ägna kvällen åt att läsa ifatt en mängd papper som nu belamrar soffbordet. Har fn inga problem med att avfärda telefonförsäljare när jag förklarar hur många olästa veckotidningar jag redan har liggande... Ska under kvällen också förbereda mina cykelkläder inför morgondagens långtur på 8 mil i Nässjö - i värsta fall i 2 grader och snöblandat regn. Tur vi har riktigt varma cykelkläder!