2 maj 2010

FRISKIS, POTATIS, LÖPNING OCH FLYGBLAD

Idag har jag varit på möte med styrelsen i Friskis & Svettis mellan 9-13 på John Bauer Hotell. Det blev många intressanta diskussioner och många visioner inför framtiden, dessutom riktigt god mat. Tiden gick otroligt snabbt och det känns som en mycket dynamisk styrelse! Ska introducera yngste sonen på gymmet under våren!

Under eftermiddagen har jag grävt i trädgårdslandet och maken har satt potatis. Det är verkligen extra gott med egen potatis! Sedan passade jag på att springa en sista runda inför Vårruset. Ökade tempot rejält jämfört med tidigare gånger, vilket jag numera kan avläsa på min pulsklocka. Har räknat ut att jag måste hålla minst 12 km/tim om jag vill springa på 25 min, vilket vore mitt personbästa på senare år.

Har ägnat kvällen åt min text i hushållsutskicket och pappershögen på soffbordet. Ska nu förbereda inför morgondagens stödgruppsmöte. Flygblad ska läggas fram och bordet dukas. Imorgon bjuder jag på fisksoppa och cider! Tillsammans ska vi framförallt planera flygbladsutdelning i samband med Vårruset för att lyfta fram de barnfrågor jag driver, ska bli roligt!