24 juni 2010

ÄNTLIGEN SEMESTER!!

Äntligen semester!! Lyckades faktiskt få undan en hel del de senaste tre dagarna så det kändes inte så hemskt att lämna skrivbordet som jag hade räknat med. Satt visserligen kvar till 18.45 men min man, som hade varit och handlat, hämtade mig med bilen. Vi njöt av lite enkel kvällsmat och sedan en kopp espresso på altanen. Känner faktiskt redan semesterkänslorna komma!

Har hittills ingenting planerat för semestern. Blir nog lite småutflykter i närområdet och Skåne, trädgårdspyssel, småpyssel i hemmet och kanske en kort tur till Tyskland. Idag köpte min man ett elpiano till yngste sonen, så vi ser fram emot en hel del musik också. Äldste sonen vill köpa kläder. Själv vill jag framförallt ha sovmorgnar. Ser fram emot en hel del golf och grillning också förstås.

Under mina tre veckors semester kommer jag bara blogga några gånger i veckan. Om ni har lust får ni gärna läsa några gamla inlägg som ni kanske missat :) Nu gäller det att samla kraft för en intensiv höst!