21 juni 2010

DAGENS HÖJDPUNKT: LARS-EVERT BJÖD PÅ KRYSS!

Känns som en lång dag idag. Kroppen känns oväntat fräsch, mycket bättre än efter förra årets Vätternrunda. Kom till jobbet redan vid 08-tiden. Förhandling i domstol mellan 09.00-18.45. Efteråt kom jag inte in på åklagarkammaren, av något skäl fungerade inte mitt nyckelkort. Irriterande. Hann sedan med halva gruppmötet med FP. Kom hem vid 20.30. Hopplösa högar med papper på soffbordet. Känner mig trött...

Traditionell sommarlunch med presidiet, Lena Lagerqvist, Bo Henriksson, Anita Ström, Anna Stéen och Carina Malmberg. Tyvärr hade Sven Eliasson inte möjlighet att vara med. Som vanligt hade jag med mig en liten sommarpresent till alla, i år varsitt presentkort på fika på Bernards. Lars-Evert överraskade däremot rejält. Eftersom han vet att jag gärna vill ha många kryss hade han fixat tipskuponger avseende fotbolls-VM till mig! Jösses - jag vet inte ens hur jag ska läsa dem :)