28 juli 2010

GLÄDJEN I HÅRT ARBETE

På jobbet börjar jag se ljuset i tunneln. Några av "högarna" har sjunkit dramatiskt. Åtal väckta både för barnmisshandel, sexuella övergrepp mot barn och kvinnomisshandel. Var så fokuserad på mina ärenden att jag faktiskt inte ens hade lust att fika idag. Passade däremot på att ta en långlunch med min man och yngste sonen. Tog sedan en sväng om FP:s expedition och hämtade fler flygblad som Albert ordnat.

Har sjunkit ner i datastolen efter ännu en flygbladsrunda. Ylva och jag delade ut på hela Skänkeberg. 2,5 timme tog det så nu är man allt lite mör i benen. Glädjande nog dök en fotograf från Jönköpingsposten upp för ett foto till kommande artikel om personval! Siv har börjat dela ut på Österängen, Ylva har börjat i Kaxholmen och Rune ska dela ut i Huskvarna. Många brevlådor finns det :) När jag äntligen kom hem ville yngste sonen ha sällskap för att gå och köpa godis - vad gör man inte för sin lilla "älskling" trots tröttheten?