6 juli 2010

GOLF OCH VALARBETE

Idag har hela familjen varit och spelat golf i Hook. Första golfen för säsongen. Äntligen har vi fått en box till våra bagar så att vi slipper packa in dem i bilen varje gång! Äldste sonen behövde nya klubbor. Själv köpte jag mig en värmande, rosarutig slipover. Yngste sonens tålamod verkar betydligt bättre än tidigare år och han blev glad över att få ta över storebrors gamla klubbor. Jag och min man har redan bokat in en ny runda imorgon för att komma igång ordenligt!

Igår skrev jag klart en debattartikel tillsammans med Nyamko Sabuni. Räknar med att skicka in den till länets tidningar senare i veckan. Idag har jag beställt ett antal foton att dela ut under valrörelsen. Folkpartiets ombudsman håller som bäst på att trycka upp 4 000 flygblad så att jag ska ha något att göra i sommar... Ser att min valfilm fortfarande är populärare än Ann-Mari Nilssons, det verkar lovande :) Nog är valrörelsen på gång även utanför Almedalen!