27 juli 2010

GOLFBIL OCH VALSTUGA

Idag har jag faktiskt lyckats ta tillvara lite sommarkänsla, trots att semestern är slut. Dels genom en trevlig lunch i solen på Piren. Dels genom en stund på golfbanan i Hook tillsammans med yngste sonen och min man. Trots hotfulla, mörka moln blev det inget regn utan en varm och skön kväll. För att muntra upp sonen hyrde vi för första gången en golfbil, riktigt underhållande men kanske inte det bästa för själva rytmkänslan. Sonen var däremot otroligt lycklig!

Har nu bokat in ett antal valstugepass i min kalender. Vår medlem Christer Rydén har tagit på sig ansvaret för att fylla passen men efter vad jag sett hittills är våra toppkandidater inte precis nödbedda :) Förra året hade vi ett litet partytält och en liten skåpbil för att kunna vara mobila. I år satsar vi däremot på en fast valstuga igen. Fr o m den 24 augusti är det dags. Varmt välkomna att hälsa på oss vid Hamnplan! Själv har jag framförallt tänkt att stå där mellan 16-18. Har du också lust att hjälpa till? Hör av dig till mig så ska jag ta väl hand om dig!!