23 juli 2010

KÄMPAGLÖDEN TAR NY FART!

Nu börjar valrörelsen verkligen ta fart! En ny insändare har påbörjats av Dag Jonasson. Imorgon eftermiddag räknar jag med att dela ut en hel del flygblad själv. På söndag ska jag och Cigdem Günes knacka dörr och sedan ta en gemensam fika - tänk att hon fått praktiktjänst hos Olle Schmidt på Europaparlamentet!!! På måndag är det toppkandidatmöte, då ska vi peppa varandra ordentligt. Nästa vecka räknar jag med att dela ut fler flygblad tillsammans med Ylva och Siv. Hoppas påbörja artikeln med Barbro de närmaste dagarna. Besök i Tranås angående deras föredömliga hantering av våld och övergrepp mot äldre är under planering. En ny plansch ska initieras. Har fått flera trevliga kommentarer den senaste tiden - i måndags en uppskattande kommentar från en invånare på stan "Här kommer vårt nya kommunalråd!", igår en insändare med tack till mig, idag en uppmuntrande kommentar på bloggen... Känner att kämpaglöden börjar ta ny fart. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att den här kommunen ska bli liberalare under nästa mandatperiod!!!