30 juli 2010

PERSONVAL OCH STÖDARBETARE

Under eftermiddagen ringde JP. De höll på med en undersökning om vilka kommunpolitiker kommunens invånare känner igen. Dels hade de gjort en undersökning baserat på fotografier. Dels tog de med mig till A6 idag för ett test. Jag vill inte avslöja hur det gick ännu, det vore väl trist för JP:s alla läsare :) Håll ögonen öppna! Glöm förresten inte rösta på mig på Sveriges Radios hemsida på länken Valfilmerna, där behöver jag lite extra stöd!! Tipsa gärna era vänner om länken också!

Åt lunch med Ylva idag. Hon behövde fler flygblad eftersom Christina också ville hjälpa till och dela ut. Underbart! Har precis bjudit in till ett nytt stödgruppsmöte för att planera spurten. Det är en förmån att ha så många entusiastiska, stödjande valarbetare som jag har. Som delar ut flygblad i ur och skur. Som hjälper till med insändare. Som talar väl om mig i många sammanhang och som stöttar mig lite extra när jag behöver det. Som kommer med goda idéer och nyttig information. Jag är verkligen oerhört tacksam för all hjälp!!!!