24 augusti 2010

BARNMISSHANDEL OCH PERSONVALSKAMPANJ

Idag påbörjades en frustrerande förhandling i tingsrätten om barnmisshandel. Det är verkligen inte lätt för barn att berätta om att deras föräldrar slår dem och extra svårt är det för barn att berätta om sin smärta. Håller nu som bäst på med att ta fram ytterligare bevisning i målet, vilket ser lovande ut. Jag ger mig aldrig i förväg!

I morgon kväll blir det däremot en festlig avslutning för jag har fått äran att inviga MAX nya miljövänliga restaurang på Ekhagen. Har precis skrivit klart mitt tal!

Nyss lämnade jag ut ytterligare ett par hundra flygblad, nu till Torgil Danielzon för utdelning på Torpa. Har dessutom beställt fler valaffischer. Per Hansson m fl ska klistra upp 5 av mina affischer tillsammans med sina egna och övriga FP-affischer ikväll. Min man har byggt tre stativ. Dag har dragit ihop ett affischgäng i Norrahammar. På söndag ska alla affischer sättas upp i kommunen!