19 augusti 2010

DAGEN EFTER

Känner mig riktigt, riktigt trött nu. Var kvar på jobbet till kl 09.15 idag. Sedan var det dags att hälsa välkommen på Sveriges Kommunaljuridiska Förenings årsmöte. Vår näringslivschef Sten Norinder informerade lite om vår kommun. Sedan hämtade jag ut några semesterfotografier och fick löfte om att få mina valaffischer hemkörda. Därefter var det äntligen dags att åka hem. Lyckades sova några timmar under eftermiddagen.

Filade ytterligare lite på mitt välkomsttal på ERSA-kongressen. Ställer onekligen lite krav när man ska tala för forskare och dessutom på engelska men jag tyckte det gick riktigt bra. Efter mig talade Tobias Krantz - det var roligt att höra att de tyckte att han fortfarande var "en av dem"! Därefter var det dags för Tobias valupptakt på Velvet, riktigt många folkpartister på plats! Passade på att hämta mina nya visitkort på expeditionen på vägen hem. Ska nu försöka lägga mig i tid för att återhämta lite krafter efter nattens arbete.