11 augusti 2010

ETT ÄKTA ENGAGEMANG




















Under lunchen passade jag på att beställa en t-shirt med den här bilden på, att använda under kommande kampanjer. Vill visa att jag brinner för det jag gör, gillar utmaningar, är beredd att ge järnet, är en "fighter" och att jag har ett liv utanför politiken. Jag tror nog att ni som stött på mig som åklagare eller i olika styrelser och nätverk vet precis vad jag menar!

Efter jobbet kom min stödgrupp hem till mig för ännu ett "rådslag". Vi njöt av goda räkmackor från Napoleon för att få den rätta inspirationen. En Jönköpingskarta detaljstuderades och alla tog med sig en rejält bunt flygblad hem. Många goda idéer om bland annat bloggen, Hammarrundan och Tryggofonen. På fredag möter ni några av oss på Öster - kom gärna fram och växla några ord!