22 augusti 2010

MEDLEMSSAMTAL, VALAFFISCHER OCH CYKLING

Söndag. Hann faktiskt med mer än vad jag hade trott. Har jagat de tre sista medlemmarna i FP och i vart fall fått tag i en - som glädjande nog också ville hjälpa till i valrörelsen. Imorgon kväll har vi valupptakt och då vill jag att så många som möjligt är med! FP har medvind och jag har aldrig varit med om så stort medlemsstöd som nu!

Min man har under förmiddagen tillverkat tre nya skyltar till mina valaffischer efter många goda tips från bl a Ylva, Dag, Joakim Holmertz, Esse och Patrik Silverudd. FP:s gamla skyltar förses med nya planscher av Per Hansson m fl ikväll. Samtliga skyltar kommer ställas upp under veckan. Det ska bli riktigt roligt!

Har satt upp nya tavlor i pojkarnas TV-rum, med foton från några av våra utlandsresor. Har pysslat om våra krukor i trädgården. Cyklade drygt 2 mil med min man för att förbereda oss inför Hammarrundan nästa lördag. Har filat på en artikel med Olle Schmidt om EU och cykling. Ska nu fixa veckoschema för familjen och läsa handlingar till veckans kommunfullmäktigesammanträde.