5 augusti 2010

VARDAGSJONGLERING

Blev en dryg hemresa idag. Trafikolycka utanför Stockholm ledde till en oerhört lång bilkö. Å andra sidan är det bättre att köa än att krocka. Själv passade jag på att häva ett anhållande, skriva ett tal och gå igenom min e-post i bilen. Blev också intervjuad av radion och pratade med en journalist om en kommande FP-aktivitet. Genom att utnyttja tiden i bilen blir jag mindre stressad av allt jag ska göra och dessutom får jag mer tid över för min man och mina barn ikväll!

När jag kommer hem ska jag och min man njuta av god ost och ett gott vin som jag köpte på flygplatsen. Till barnen har jag för ovanlighetens skull köpt några fina presenter i Finland. Därefter blir det till att läsa igenom veckans JP och fila på en artikel om järnvägen. Ska också renskriva det välkomsttal som jag ska hålla imorgon på Svenska kyrkans lekmannaförbunds årsmöte. Behöver också stämma av lite kring en intervju om min personkampanj som ska hållas i nästa vecka. De kommande veckorna lär jag definitivt få ligga kvar på 5:ans växel.