3 september 2010

ALLIANSEN, FRISKVÅRD OCH VALSTUGAN

Morgonen började med Allianskampanj på järnvägsstationen. Många alliansare där i glädjespridande orange tröjor! Jag hade visserligen bara möjlighet att vara med i en halvtimme men gjorde mitt bästa under den tiden. Vi delade ut information, nyckelband och armband och bjöd på både kaffe och halstabletter. En härlig känsla med så många valarbetare på samma plats med ett gemensamt mål. Jag älskar Alliansen!

Under dagen hade Åklagarkammaren friskvårdsdag. Först en timmes information från Brottsofferjouren men sedan gav vi oss ut i naturen. Det blev en lång tipspromenad i solen, delikatesslunch samt valfri underhållning och eftermiddagskaffe i en härlig sommarstugeträdgård. Själv passade jag på att somna i en solstol vid poolen - den ultimata friskvården i dessa kampanjtider!
















Väl hemma igen passade jag på att stå ca 2 timmar i valstugan. Många valstugearbetare har vi, under kvällen räknade jag till sex stycken. Varken invånarna eller de andra partierna kan missa att vi folkpartister är många, engagerade och oerhört målmedvetna! Medvinden känns i ryggen och gör kampanjarbetet SÅÅ roligt!!