13 oktober 2010

ÅRETS BÄSTA VAL

Under kvällen var jag och presidiets sekreterare Lena Lagerqvist och såg Landstingsrevyn. Det var verkligen trevligt och flera av musiknummerna var lysande! Lena har själv varit "revyprimadonna" under 17 år (om jag inte missminner mig) och har därför god inblick i Jönköpings revyliv och kännedom om några av de gamla rävarna. Själv tyckte jag att ett av kvällens stjärnskott var Hanna Hillerström-Rundh, som också är ledare på Friskis & Svettis. Hon har en naturlig närvaro, en talang och en charm som jag tror kommer föra henne långt! Jag hade blivit inbjuden av Landstingsrevyns egen chef och regissör Gunnar Andersson eftersom de hade ett nummer där de drev med mig. Inte alls elakt faktiskt! Om jag inte missade något så var jag faktiskt den enda kommunpolitiker som de drev med och det får man väl anse smickrande?