15 oktober 2010

EN FREDAG MED LYCKLIGT SLUT

Under förmiddagen var det dags för mitt sista presidiemöte. I november har jag bjudit hem hela presidiet med tillhörande tjänstemän och respektive på avslutningsmiddag, det ska bli riktigt roligt! Under eftermiddagen var det dags för mitt sista gruppledarmöte som kommunfullmäktiges ordförande. Kändes skönt att summera och avsluta. Idag blev det därför bara knappt 2 timmar på jobbet. Extremt stressigt, tur jag har en mycket god strukturell förmåga.

Skyndade mig till Hudoteket för att få en skön och välbehövlig ansiktsbehandling. Sedan en kort vända tillbaka till jobbet för att avsluta en del akuta saker. Fick tyvärr ont i magen av stressen. Köpte hämtpizza till mig och yngste sonen. Sedan njöt sonen och jag av varandras sällskap. Satt nära varandra, delade en varm yllefilt, höll varandra i hand och såg på Idol - otroligt mysigt. Stressen släppte. Somnade framför TV:n. Mannen kom hem sent från Stockholm och äldste sonen är och lanar med kompisar. Ser fram emot morgondagens sovmorgon!