26 oktober 2010

GOD SERVICE OCH KF-FÖRBEREDELSER

Tillbringade hela dagen i tingsrätten med diverse brottmål. Som avkoppling njöt jag av en god lunch på Hemma tillsammans med min man. Måste säga att Hemma de senaste gångerna jag varit där överträffat sig själva i god lunchmat. Kan starkt rekommenderas!! På tingsrätten har de ordnat en liten hörna med snabbkaffe och småkakor för polis, advokater och åklagare - det är service det!

Har ägnat kvällen åt mina fötter och kommunfullmäktige. Fotbad och talskrivande visade sig vara en lysande kombination. Har bland annat funderat igenom vad vi i presidiet faktiskt åstadkommit under mandatperioden och dessutom tränat på kvällens överraskning. Har också påbörjat en rensning av min presidiepärm för att förbereda överlämning till nästa fullmäktigeordförande.