27 mars 2011

EN FRISKVÅRDSHELG














Igår gav mig ut på årets första löprunda. Har nämligen anmält mig till Vårruset i år igen, mest som ett komplement till Vätternrundan och för att vara i god löpform till sommaren. Idag blev det cykelträning i garaget. Har nu cyklat sammanlagt 15 mil så det återstår 85 mil innan jag är redo. Både igår och idag promenerade jag in till årsmöten i centrum, vilket innebar sammanlagt 2 timmars promenad. En riktigt hurtig helg med andra ord.

Idag var jag med på mitt allra sista årsmöte i Friskis & Svettis. Lena Maria Klingvall sjöng för oss så det blev riktigt underhållande! Det var trevligt att höra Lena Maria "live" och dessutom hinna växla några ord innan mötet började. Sedan blev jag och Dan ordentligt avtackade från styrelsen med både choklad och böcker. Det har verkligen varit roliga år och jag kommer sakna våra kreativa, dynamiska styrelsemöten!