6 mars 2011

IDÉER, TEKNIK OCH PYSSEL

Vaknade utsövd efter mer än 10 timmars sömn och var full med bra idéer inför mitt och Johan Pehrsons seminarium på riksmötet. För att inte missa tillfället gick jag upp och skrev ner allt på datorn och skickade iväg det till Johan. Gäller att hitta ett koncept som ger utrymme för riktigt bra och visionära idéer för vårt framtida rättsväsende.

Sedan åkte jag och min man till Hallby för en tur på längdskidor. Det blev en hel mil idag för underlaget var väldigt bra. Strålande, värmande sol gav dessutom oss båda lite färg i ansiktet, inte alls illa! Frågade Åke Johansson (c) i fredags om tips för att förbättra tekniken. Fick lite råd angående stavteknik som fungerade riktigt bra, åkte t o m fortare än min man idag :)

Under eftermiddagen och kvällen har jag mest pysslat hemma. Svarat på mail. Strukit en hel del tvätt. Satt upp vårgardiner och lagt på en vårlig duk i köket. Testade att "laga" ett par av äldste sonens trasiga jeans genom att ta sönder dem mer istället med rivjärn och kniv - är ju onekligen mer modernt än laglappar...Har påbörjat byte av e-postadress till folkpartiet.se