14 april 2011

UPP MED SOLEN OCH NER FRÅN VINDEN

Har varit hela dagen i Stockholm på Demokratidagen 2011. En bra dag, förutom att jag fick gå upp kl 04.30... Fick veta att förtroendet för politiker och valdeltagandet i Sverige har ökat, inte illa. Under eftermiddagens föreläsningar fick jag också en del bra tips om hur man går från ord till handling när det gäller arbetet med mänskliga rättigheter. Ska ta tag i det omgående så att jag är redo inför kommande budgetarbete!

Väl tillbaka i Jönköping var det dags att bära ner prylar från vinden. På lördag är det nämligen dags att stå på loppis igen. Mängder med saker att sälja, hoppas att allt får plats i bilen. Skönt att få tillbaka lite vindsutrymme! Ska försöka ge mig på övriga vinden i sommar, otroligt hur mycket grejer man samlar på sig. Ska lägga mig tidigt ikväll. Imorgon blir det tid för personlig utveckling och en studentintervju om våld mot kvinnor.