28 maj 2011

I BEHOV AV SÖMN

Igår var jag nere på stan och handlade presenter till mina föräldrar och till min svåger. Blev själv riktigt nöjd! Trots det ostabila vädret var det riktig feststämning under marknaden. Var uppe en sväng hos Johan Thor på Friskis & Svettis, en man med hjärtat på rätta stället och som verkligen är mån om att så många som möjligt ska träna med ett leende på läpparna!

Passade sedan på att  försöka få lite ordning hemma. Funderade lite svagt på att cykla en runda men kände mig alldeles för trött, har gått på väldigt hög växel den senaste tiden. Längtar efter Kristi Himmelfärdshelgen då jag faktiskt inte har något arbete inplanerat. Hoppas då kunna cykla ett par långrundor och få lite ordning i vår nu tämligen vildvuxna trädgård.

Idag på eftermiddagen somnade jag helt utslagen i soffan, hade nog lika gärna kunnat sova hela natten också. Under kvällen har vi firat min svågers födelsedag några dagar i förväg. Han bjöd på god mat som han omsorgsfullt anpassat efter pojkarnas smak. Både besöket och våra presenter blev mycket uppskattade! Imorgon bitti ska vi sova riktigt, riktigt länge :)