8 maj 2011

NYA KUDDEN TUR OCH RETUR

Njöt under natten av min nya Tempur-kudde, behövde inte flytta den eller knyckla ihop den en enda gång för att den skulle passa! Längtar efter våra nya sängar men det lär tyvärr dröja 4-6 veckor.

Efter frukost cyklade jag och min man till Gränna. Vid torget njöt vi av lite fika i strålande sol, sommarvärme och gott om turister. Kändes nästan som om vi var på semester i ett annat land. På vägen hem blev vi påminda om Vättern genom rejält kyliga vindar. Sammanlagt blev det en tur på drygt 7,5 mil - inte alls illa.

Under kvällen har jag ägnat mig åt personlig utveckling. Är mycket nöjd. Har de senaste åren blivit oerhört mycket starkare mentalt! Har nu slappat med lite pasta, vin, espresso och Mästarnas Mästare. Snart dags att njuta igen av min nya kudde :)