11 juni 2011

FRÅN SKOLAVSLUTNING TILL MEDLEMSBREV

Igår förmiddag var jag med på mina söners skolavslutning. Bland annat sång av Jill Svensson. Blev vittne till många känsloyttringar. Väckte onekligen en hel del minnen. Att sedan höra studenternas glada tillrop väckte ännu fler minnen!

Under lunchen igår hade vi i Länsmuseet ett möte med representanter från Landstinget, ett möte som jag tagit initiativ till för att få en bättre dialog om framtiden. Det blev ett mycket bra möte tycker jag och framöver räknar jag med att vi kommer träffas mera regelbundet.

På kvällen åt hela familjen middag på "Hemma" för att fira sönernas skolavslutning. Maten var lika god som vanligt och jag kan verkligen rekommendera denna restaurang för er som ännu inte varit där!

Idag har jag städat huset hela dagen, välbehövligt. Hann faktiskt också med att jogga ca 6 km framåt kvällen. Har precis skrivit klart ett medlemsbrev till alla kära folkpartister. Tänker nu ägna resten av kvällen åt att slappa i min fåtölj :)