27 juni 2011

GOTT OCH BLANDAT

Inledde dagen med frukost på altanen - underbart! Efter veckomöte med majoritetsråden lyckades jag under förmiddagen städa färdigt mitt rum på Rådhuset. Efter en trevlig lunch med Mats i strålande solsken på Studions uteservering ägnade jag eftermiddagen huvudsakligen åt integration. Avslutningsvis fick jag besök av Börje Ohlsson från Världens Barn. På vägen hem sammanstrålade jag med yngste sonen och åt glass. Väl hemma ägnade jag mig åt ogräsrensning igen. Sedan silltallrik på altanen som kvällsmat. Ska försöka äta sill de flesta vardagskvällar framöver för att få ordning på mina sockervärden. Har nu givit mig på min politiska hylla i arbetsrummet för att försöka rensa även den före semestern. Plockar till sist fram handstärkaren som jag köpte på lunchen, räknar med betydligt hårdare nypor framöver :)