19 juli 2011

FRÅN SOLSTOLARNA TILL FÅTÖLJERNA

Igår köpte vi solstolar till vår nya lilla altan, som nu blivit ett smultronställe i trädgården. På eftermiddagen cyklade min man en runda medan jag gav mig ut och joggade. Är riktigt stolt över att jag lyckades jogga en hel mil, längsta sträckan jag sprungit sedan jag sprang Tjejmilen ett par gånger under min studietid i Lund! På kvällen kom Inger Gustafsson över på middag för ett trevligt samtal om Folkpartiet och kulturen.

Idag har jag och min man återigen spelat golf på Hook. Vi fick spela tillsammans med ett väldigt trevligt par från Stockholm/Öland/Buenos Aires. Är alltid lite nervöst att spela med andra men gick riktigt bra. Efteråt unnade jag mig en ansiktsbehandling på Hudoteket, det är viktigt att ta hand om sig! Hann sedan t o m rensa lite ogräs hemma innan regnet kom. Efter god mat och espresso är vi nu redo att sjunka ner i våra fåtöljer framför Allsång på Skansen.