12 juli 2011

GOLF, ANTICIMEX OCH LEDARSKAP

Andra semesterdagen av 35, känns som en evighet som ligger framför mig! Idag har jag och min man varit och spelat golf i Hook. Första niohåls-rundan för säsongen, har nog aldrig gått så bra så tidigt. Kanske är det mina övningar med handstärkaren framför TV:n som gör susen :) Faktum är att jag och min man de senaste åren börjat träna mer ihop, mest cykling men även golf, trots att vi båda har mycket omkring oss till vardags. Känns riktigt bra! Under kvällen har jag återigen rensat ogräs i trädgården - en ständig kamp mot naturen. Tacksamt nog hade Anticimex besökt oss under förmiddagen och tagit bort getingboet som var stort som en handboll, så nu behöver vi inte vara så oroliga för getingarna längre. Har förresten precis börjat läsa en bok av Robin Sharma som heter "Ledaren utan titel" och fått låna ytterligare tre av hans böcker av en väninna - har bestämt mig för att ägna sommaren åt en hel del eftertanke!