4 juli 2011

SUMMERING AV POLITIKEN OCH NYSTART FÖR LÖPNINGEN

Under förmiddagen skrev jag en halvårsrapport om vilka konkreta åtgärder jag vidtagit under mina första sex månader som kommunalråd, rapporten kan du läsa här. Jag gillar att summera vad jag gjort men det har förstås ni läsare redan märkt :) Fördelen för er väljare är att ni får möjlighet att avgöra om jag gör tillräckligt, om jag gör rätt saker och om jag förtjänar ert fortsatta förtroende.

Under lunchen köpte jag mig ett par nya löparskor. Insåg att det nog var flera år sedan jag köpte mina gamla skor och ska jag nu försöka springa lite längre sträckor så behöver jag ha bra svikt. Fick väldigt god hjälp på Löplabbet. Köpte även en ny tröja i härligt lysande korallröd färg eftersom min gamla tröja faktiskt blivit så ful att den måste slängas. Avrundade med mina första par löparstrumpor. Nu ska det minsann bli löpning av!