18 augusti 2011

BRÖLLOPSDAG OCH RÅDHUSDAG

Igår var det möte med kommunstyrelsen (ks) och en givande lunch med Ingvar Åkerberg, FP:s ersättare i ks. Under kvällen firade min man och jag vår 20-åriga bröllopsdag med champagne och goda ostar. Min man hade köpt ett fint halsband till mig och jag hade köpt ett fräckt armband till honom. Svärmor hade skickat ett väldigt fint gratulationskort. Både vi och sönerna roade oss med att titta i vårt bröllopsalbum - känns onekligen som om det var väldigt länge sedan :). På den tiden ägnade jag mycket tid åt att göra fina fotoalbum, något vi är väldigt tacksamma för idag.

Idag har jag haft en lugn dag på Rådhuset. Besvarat mängder med mail. Planerat möten om digitaliseringen i länet, ett kulturarrangemang tillsammans med Friskis & Svettis samt möte med Lisbeth Hultberg m fl på Kulturskolan. Har filat på svar på en journalists frågor. Haft ett mycket trevligt lunchmöte med museichefen Sergei Muchin. Tränat på Friskis & Svettis mysiga gym för första gången den här terminen. Tittat på Sommar med Ernst medan övriga familjen är på bio och ser Harry Potter. Ska nu lägga mig och läsa min sista bok av Robin Sharma om Munken som sålde sin Ferrari. En bra dag!