1 augusti 2011

FÅGLUMS, SHARMA OCH MÅRTENSSONS

Insåg att jag glömde blogga igår - tre veckors semester börjar onekligen ge resultat :) I lördags cyklade jag och min man motionsloppet i Vårgårda i bröderna Fåglums hjulspår. Sex mil fick räcka den här gången. På samma tid cyklade proffsen 14 mil...En mycket vacker runda som verkligen kan rekommenderas om ni gillar böljande, slingrande vägar. Orkade tyvärr inte besöka cykelmuseet den här gången, får göra det en annan gång.

Igår kände jag mig ovanligt kraftlös och gjorde inte många knop under dagen. Halvsov i solstolen. Läste ut den andra boken av Robin Sharma och påbörjade en tredje "Finn din livsuppgift". Idag fick jag däremot tillbaka energin, ordnade kompletterande stensättning och sådde lite gräs vid den nya altanen. Drack hemgjord vinbärssaft med familjen i vår nymålade trädgårdsgrupp, sedan grillat till kvällsmat - väldigt mysigt och väldigt somrigt!