18 september 2011

AKVARELLMÅLNING, JAZZ OCH LÖPNING

Börjar bli frisk igen, en god natts sömn till så är jag fit for fight! Har idag talat med en mycket trevlig ung kvinna som med början söndagen den 2 oktober ska lära mig att bli bättre på akvarellmålning. Ska bli SÅÅ spännande - inte trodde jag för några månader sedan att jag skulle bli så uppslukad av målning. Hemmet börjar fyllas av mina inramade alster :) Har idag också lovat Hans Mannerfred att säga några ord om jazz på en spelning den 30 september - återkommer med mer information. Hittade en hel del diffusa minnen i mitt inre som klarnade med hjälp av internet och visade sig vara riktigt intressanta! Ska även prata med en del insatta personer i min närhet! Funderar för övrigt på om jag ska springa Göteborgsvarvet nästa år, för första gången. Visade sig att det faktiskt är en hel månad mellan det loppet och Vätternrundan så då hinner jag hämta mig. Får fundera lite till för säkerhets skull...