30 oktober 2011

MYCKET ATT GLÄDJAS ÅT













I fredags när jag var ledig njöt jag av en extra lång sovmorgon. Passade sedan på att springa en mil. Igår var jag och yngste sonen ute på en lång promenad med grannarnas härliga hund! Har strukit mängder med tvätt, städat lite och läst en del papper inför nästa vecka. Idag kom mina två brorsdöttrar/sönernas kusiner, det har hela familjen verkligen sett fram emot! Det första som hände var att äldste sonens orm visade sig ha rymt men till sist hittades den i sonens garderob - onekligen en spännande inledning på höstlovet! Nu ska jag träna in texten till några 60-talslåtar!

Bifogar några bilder på konst "på stan". En utställning i Malmö med dramatiska fotografier av Mark Edwards som kombinerats med Bob Dylans texter, Flower Ball i Lyon, konsthall 1.0 i Jönköping och talangfull graffiti i Talavidstunneln! Visst finns det mycket att glädjas åt i livet?