9 november 2011

LUNCH MED PRINS JOACHIM AV DANMARK




















Förmiddagen tillbringade jag i mitt rum på Rådhuset idag, skönt att hinna med lite papper och mail. Lunchen intog jag i gengäld på Elmia Subcontractor. För första gången ingick denna underleverantörsmässa ett partnerskap med ett annat land, i år Danmark. Detta partnerskap invigdes under lunchen av projektledaren Jonas Ekeroth och H K H prins Joachim av Danmark. Jag och uppskattningsvis ett 100-tal personer hade blivit särskilt inbjudna till denna lunch. Efteråt gick jag och Calle Tollén, utvecklingschef på Destination Jönköping, runt en stund på mässan. Under eftermiddagen var det sedan dags för ögonundersökning på Länssjukhuset Ryhov, glädjande nog inga försämringar. På vägen hem passade jag på att köpa mig en ny klänning i 60-talsstil och en eye-liner. Det har nämligen nu blivit klart att jag ska vara med och sjunga med bandet Stone Free på Stadsbiblioteket på lördag i samband med Lars Östvalls föredrag om engelsk pop i Jönköping - ska bli JÄTTEKUL!