24 februari 2012

KONTAKTCENTER, TOALETT OCH BAL

Igår morse deltog jag på ett informationsmöte på Filmstaden för Stadskontorets personal. Där fick vi bland annat lite information om Jönköpings kontaktcenter. Efter lunchen passade jag därför på att slinka in lite snabbt i deras lokaler i Hoven och titta - mycket fräscht! Inspirerande positiv personal!

Passade sedan på att ta en sväng om den offentliga toaletten utanför Filmstaden, inte för min egen skull utan för att en Jönköpingsbo hade påtalat att den inte fungerar, vilket orsakar olägenheter för de boende i området. Tillbaka på kontoret tog jag kontakt med Kontaktcenter via Facebook (Jönköpings kommun) och fick därigenom mycket snabbt hjälp med kontakt med den ansvarige på JCDecaux. Man har nu lovat att ta krafttag i frågan och hålla mig informerad om hur det går.

Har nu köpt mig en ny balklänning, i Moulin Rouge-stil, OTROLIGT smickrande för min figur :) Dessutom ett matchande diadem. Kan verkligen rekommendera Carina Johanssons butik MANI på Klostergatan, väldigt många vackra festklänningar! Imorgon ska jag och min man gå på Par Bricole-bal i Göteborg tillsammans med vännerna Sven-Åke Nilsson och Maria Cedgård!