29 februari 2012

NYA SÄTT ATT TÄNKA
















Började dagen med att delta i en workshop om Ny vision för Jönköping. Workshopen hölls på Publik Studio och varumärkesbyrån Identx höll i trådarna. Deltagarna var mycket kreativa, på bilden ovan presenterar Frida Ohlsson Sandahl och Emil Danielsson sin grupps montage. Själv föreslog jag att vi skulle beskriva staden som "Nätverkandets Mecka". Lyfte också fram att det vore spännande med en koppling mellan Vätternrundan, Dreamhack och Vättern!

Efter arbetet var jag och min väninna Britt Martinsson på Hudoteket och lyssnade på Malin Hammars föredrag om att leva med Attraktionslagen. Malin berättade om hur man kan lära sig hur allting kan komma till en om man bara visualiserar och ser det framför sig. En annorlunda föreläsning av en kvinna med ett mycket intressant liv. Återstår nu bara att fundera på vad det är jag vill ska komma till mig :)