3 april 2012

REDO FÖR PÅSK

Äntligen påsklov! Unnar mig faktiskt några dagars extra ledighet för att pyssla lite i trädgården och hemma. Mailboxen är tom och inga akuta arbetsuppgifter finns kvar, så förutsättningarna att njuta är goda. Igår kväll var det styrelsemöte med FP - ett väldigt, väldigt bra möte! Så där uppriktigt och konstruktivt som jag anser att de bästa mötena ska vara och dessutom verkar Nicklas Bengtsson bli en alldeles strålande ny ordförande! Under de här två arbetsdagarna har jag hunnit med en hel del. Tagit emot många intresse-
anmälningar avseende Kulturhuset, förberett nästa veckas möte med Jämställdhets- och integrationsutskottet, förberett seminarieserien om utländsk kompetens, skrivit en hel del dokument avseende Länsmuséet, påbörjat en artikel om vad jag vill med kulturen mm. Känner mig mycket nöjd och önskar er ALLA en riktigt härlig PÅSK!!